שעון טלפון לילדים

שעון טלפון לילדים הוא מכשיר הכולל בתוכו פונקציות של טלפון סלולרי (ברוב המקרים פונקציות בסיסיות בלבד) בשונה משעוני טלפון מתקדמים בהם יש פונקציות זהות לאלו הקיימות במכשירים סלולרים.

שעוני טלפון לילדים נועדו להוות חלופה למכישרי סלולר יקרים וגם להיות כלי כמו טלפון סלולרי שיהיה לילד נוח לתפעול וגם לבקרת הורים מרחוק על ילדים הנמצאים מחוץ לבית.

יש הרבה סיבות להפקיד לילדכם שעון שמחובר לטלפון שלכם. אתה יכול להשתמש בו כדרך לפקח על מקום הימצאו ולוודא שהם נמצאים עם האדם הנכון.

שעון טלפון לילדים הוא רק אחת מהתכונות הרבות שיש ל-Apple Watch להציע להורים. הוא מעדכן אותם במיקומם של ילדיהם ומתריע בפניהם כאשר הם עוזבים את האזור המיועד. יש גם תכונות כמו שיתוף מיקומים ופרטי קשר, כמו גם פרופילים משפחתיים המשמשים למציאת קרובי משפחה בכל מקום בעולם.

ה-Apple Watch יצא כבר יותר משנתיים והפופולריות שלו בקרב ילדים המשיכה לעלות משמעותית לאורך תקופה זו. אחת הסיבות לכך היא כי העיצוב שלו מאפשר לילדים ללבוש אותו בקלות מבלי להוריד את הבגדים או להטריד מבוגרים על ידי ניסיון של יותר מדי שעונים שונים לפני קבלת החלטת רכישה.

קיים בשוק סוג חדש של מכשיר סלולרי המיועד במיוחד לילדים. למרות שהוא שווק בתחילה לילדים, יש לו שימושים רבים גם למבוגרים.

שעון טלפון סלולרי לילדים

השעון מגיע עם מצלמה, מיקרופון, רמקול ואחסון של עד שעתיים של סרטונים ומוזיקה. הוא כולל גם מערכת מיקום גלובלית כך שהורים יכולים למצוא את ילדיהם כשהם אובדים או שכחו היכן הם נמצאים בכל זמן נתון.

יוצרי השעון אומרים שהם מקווים לעודד ילדים לחקור את הסביבה שלהם מחוץ לסמארטפונים שלהם, כמו גם ללמוד כיצד להשתמש בטכנולוגיה נוספת ככל שהם מתבגרים.

שעון חכם לילדים סמסונג

בנאום שנשא בתערוכת CES 2018, חשף מנהל סמסונג שהשעון החכם שלהם אינו מיועד רק למבוגרים. זה נועד ליהנות גם על ידי ילדים.

לשעון החכם החדש תהיה יכולת ליצור דמויות ומשחקים מונפשים, יש לו פונקציונליות של זיהוי קול, עוקב אחר פעילות כושר וניתן להשתמש בו גם לשליטה במכשירי חשמל ביתיים.

השעון החכם של סמסונג הוא תוספת חדשה לקו השעונים החכמים שלהם, עם תכונות המיועדות הן לילדים בגילאי 4-10 והן להוריהם. הם מקווים שהשעון הזה יושק ב-2018 לצד ה-Galaxy Note 9.

עם העלייה בביקוש למכשירים חכמים, השעון החכם מצא מקום בלב ההורים ובחיי הילדים. אין זה פלא שסמסונג נאלצה לפתח שעון חכם לילדים.

Samsung Gear IconX הוא גשש פעילות עם אוזניות נפרדות ומיקרופון שניתן לענוד סביב פרק כף היד. החבילה כולה מגיעה עם כמה תכונות ממש מגניבות כמו אפליקציות ידידותיות לילדים, מעקב אחר כושר ומצלמה מובנית.

בנוסף לתכונות אלו, הוא מציע גם תכונה הנקראת Voice Assistant המספקת שיחות ללא ידיים ושליטה במכשירים תואמים אחרים כמו הסמארטפונים של סמסונג.

בין אם אתם מתכננים לקנות סמסונג בהוראת קבע או אפילו לקנות שעון טלפון לילדים בהוראת קבע, יש המון שעונים שאתם צריכים לבחון ולדעת איזה שעון יהיה הטוב ביותר עבור הילד שלכם.

הדברים שכדאי שיהיו בשעון טלפון לילדים

  • חיי סוללה ארוכים: אל תשכחו שילדים לא תמיד יטעינו את השעון שלהם והם נמצאים בחוץ, אתם בטח לא רוצים להגיע למצב שבו אין להם סוללה ואין איך לתקשר איתם. לכן, חיי סוללה הם דבר חשוב מאוד שצריכים לבדוק לפני שרוכשים שעון טלפון חכם לילדים.
  • יכולת איתור GPS : יש המון טכנולוגיות איתור בשעונים סלולרים, אם חשוב לכם לדעת איפה הילד נמצא אז כמון שכדאי שתהיה מערכת GPS מובנת בתוך השעון הסלולרי.
  • מערכת תפעול נוחה לילד: חשוב מאוד שלילד יהיה נוח לתפעל את המכשיר הסלולרי. יש המון שעוני טלפון לילדים שהמערכת שלהם לא נוחה.
  • עמיד בפני מים: לא משנה כמה תצפו מהילד לשמור על שעון רחוק ממים זה לא בדיוק יקרה. בטח לא בימי גשם שבהם השעון חשוף מאוד למי הגשם שבחוץ.
שעון טלפון לילדים_640x640

תוכן עניינים

שחזור הודעות וואטסאפ ללא גיבוי
שחזור הודעות וואטסאפ

שחזור הודעות וואטסאפ שנמחקו: מדריך מקיף האם מחקתם בטעות הודעה חשובה בוואטסאפ? מתגעגעים לשיחה ישנה עם חבר או בן משפחה? אל דאגה! ייתכן שתוכלו לשחזר

קראו עוד »
דילוג לתוכן