ריג לכריית מטבעות וירטואלים

ריג לכריית מטבעות היא מערכת מחשב המשמשת לכריית מטבעות קריפטוגרפיים. ניתן לחלק את המתקן לשלושה מרכיבים מרכזיים: לוח האם, הכרטיס הגרפי והמעבד. לוח האם אחראי על כל פונקציות הקלט/פלט, ומספק חשמל לרכיבים האחרים. הכרטיס הגרפי אחראי על הצגת תמונות על הצג ושליחת נתונים למעבד. המעבד הוא זה שמבצע את כל החישובים הדרושים לכריית מטבעות קריפטוגרפיים ויצירת הכנסות.

ככל שמספר המשקיעים במטבעות קריפטוגרפיים ממשיך לגדול, יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים להרוויח כסף ממטבעות קריפטוגרפיים. דרך אחת היא באמצעות כריית מטבעות קריפטוגרפיים.

אני אסביר לכם כיצד לבנות ריג כריית מטבעות, אילו רכיבים תצטרך וכמה זה יעלה.

ריג כרייה כבר לא מיועדות רק לתאגידים גדולים. יש כעת אפשרויות סבירות זמינות עבור כורים קטנים שרוצים להיכנס למשחק כריית קריפטו מבלי להוציא יותר מדי כסף על חשבונות חומרה או חשמל.

הדרך הקלה ביותר עבור כורה קטן להיכנס לכרייה היא להצטרף למאגר כרייה. עם זאת, אם אתה רוצה יותר שליטה על אסדת הכרייה שלך או שאתה צריך אותה עבור מטבע אחר, בניית אחד היא אפשרות.

כרייה היא חלק חשוב ממערכת האקולוגית של מטבעות הקריפטו.

ריג הכרייה היא מחשב המשמש לכריית מטבעות קריפטוגרפיים. זה יכול לשמש עבור bitcoin, ethereum ואחרים. זה יכול לשמש גם בתור מתקן משחק למחשב או כשרת.

ריגים כרייה מורכבות בדרך כלל עם כרטיסי GPU ו-ASIC כדי לכרות מטבעות כמו ביטקוין או Ethereum.

ריג כריית מטבעות היא מחשב המשמש לכריית מטבעות קריפטוגרפיים. מחשבים אלו נמכרים בדרך כלל בשוק הפתוח וניתן לקנות אותם על ידי כל אחד.

ריגים כריית המטבעות הפכו פופולריות יותר בשנים האחרונות בשל הביקוש הרב למטבעות קריפטוגרפיים. ישנן חברות רבות שמוכרות את האסדות הללו, אך ייתכן שחלקן אינן אמינות כמו אחרות.

אסדת כריית מטבעות יכולה לעלות בין $400 ל-$5000 בהתאם לתכונות שיש לה וכמה כוח היא דורשת.

ריג כרייה היא חומרת מחשב המשמשת לכריית מטבעות קריפטוגרפיים. זוהי מערכת שמשתמשת בתוכנה ובחומרה כדי לפתור בעיות מתמטיות מורכבות ובתמורה, המשתמש מקבל מטבע קריפטוגרפי כמו ביטקוין או Ethereum.

ריגים לכרייה מגיעות בצורות ובגדלים שונים. חלקם יכולים להתאים לביתו בעוד שאחרים גדולים מספיק כדי למלא חדר שלם. ישנם סוגים רבים ושונים של אסדות כרייה, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו בהתאם לצרכי המשתמש.

הסיבה העיקרית לכך שאנשים רוצים להשקיע בריגים הללו היא כי הם מציעים הזדמנות לרווח. הן גם יעילות יותר ממערכות אחרות כמו כריית GPU או כריית ענן מכיוון שהן דורשות פחות צריכת חשמל ממערכות אחרות מה שמאפשר למשתמשים להרוויח יותר כסף ליחידת עלות חשמל.

כריית מטבעות קריפטו היא תהליך שדורש הרבה כוח חישוב וחשמל. אסדות כרייה הן החומרה המשמשת לכריית מטבעות קריפטוגרפיים.

המתקן נועד לכרות מטבעות באמצעות מעבדי מחשב וכרטיסים גרפיים. חומרה זו נרכשת לעתים קרובות בכמויות גדולות על ידי כורים שאין להם מספיק מקום עבורם בבית או במשרד שלהם. ניתן למצוא את אסדת הכרייה באמזון, eBay או Craigslist במחיר נמוך של 800 דולר.

כיצד לבנות ריג כריית מטבעות – מדריך לכריית מטבעות

הנה מדריך לכריית מטבעות שהוא הבסיס שלכם להתחיל עם כריית מטבעות וירטואלים.

אם בא לך לדעת איך לבנות לעצמך ריג, בוא נתחיל שרגע אחד לפני שבונים את הריג, צריכים לצאת למסע קניות (זה לא יהיה זול, אבל אתם ממש קונים לעצמכם מכרה זהב!).

הרבה אנשים אומרים לא פעם שהסכומים האלו ממש גבוהים ואין להם איך להשקיע אותם, אבל להשקיע במניות שיצנחו להם הם עושים את זה בכמה שניות.

אז הנה רשימת הקניות של הדברים שאתם צריכים בשביל שיהיה לכם את הריג המושלם.

בניית ריגים לכריית מטבעות היא הצעד הראשון.

אתה צריך להחליט על סוג אסדת הכרייה שאתה רוצה לבנות.

האפשרויות הפופולריות ביותר הן כריית GPU, כריית CPU וכריית ASIC. GPUs הם האפשרות הפופולרית ביותר מכיוון שהם מספקים את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה עבור הכסף שלך.

לאחר שהחלטתם איזה סוג מתקן אתם רוצים לבנות, עליכם לבחור אילו מטבעות ברצונכם לכרות.

אתה יכול לכרות מטבעות שהוכחו כרווחיים או להתנסות במטבעות חדשים שאולי עדיין לא יהיו רווחיים אבל אולי יהיו שווים את זה בעתיד.

לאחר שהחלטת על איזה מטבע או מטבעות אתה הולך לכרות, אז הגיע הזמן לבחירת חומרה.

תצטרך ב Asics כגון לוח אם, מעבד, זיכרון, כונן קשיח ויחידת קירור.

שלב 1: בניית החומרה

  • לוח אם בעל ארבעה חריצי PCIe x16 (או שני חריצי PCIe x16 ושני חריצי PCIe x1). ניתן למצוא את זה ברוב לוחות האם הנפוצים בימינו.
  • תזדקק לכרטיסי AMD או NVIDIA עבור כריית GPU. לדוגמה, GPU עם שני RX 480s אמור לעלות כ-$400
  • AMD היא האפשרות הפופולרית יותר מכיוון שיש לה תמיכה טובה יותר בכרייה מאשר ל-NVIDIA. -מעבד שיש לו לפחות 4 ליבות ו-8 פתילים, אבל לא מעבד שמתחמם בקלות. לדוגמה, AMD Ryzen 1600x הוא מעולה לכרייה כי לא חם במיוחד.
  • זיכרון RAM במחשב של 32GB. זיכרון RAM 32GB הזול ביותר למכירה יעלה כ-$50 בממוצע.
  • כונן קשיח בנפח של לפחות 2TB לאחסון ויש בו הרבה מקום להתקין עליו את מערכת ההפעלה ותוכנת הכרייה. לדוגמה, 2TB WD כחול נמכר כעת בסביבות $50.
  • יחידת קירור עם ארבעה מאווררים 120 מ"מ שהם לפחות 1000 סל"ד. לדוגמה, ל-Cooler Master, המותג הפופולרי ביותר של יחידות קירור בימינו, יש דגם 4-Fan במחיר של כ-30$ או שתוכלו להשיג שתיים בכ-60$.
  • קבל לוח אם של Asics עם ארבעה חריצי הרחבה PCI וספק כוח של לפחות 300 וואט. לדוגמה, Asics B250M Pro4 עולה כיום כ-$60.
  • קבל צג מחשב בעל רזולוציה של 1920×1080 לפחות ויש לו מחבר DVI. . לדוגמה, ה-Dell S2319M עולה כ-$65.
  • עכבר עם לפחות 500 DPI וחיישן אופטי.
  • כרטיסי NVIDIA לא יעבדו עבור כרייה מכיוון שאין להם הרבה תמיכה בכרטיסי Geforce בלינוקס.
ריג לכריית מטבעות וירטואלים

תוכן עניינים

שחזור הודעות וואטסאפ ללא גיבוי
שחזור הודעות וואטסאפ

שחזור הודעות וואטסאפ שנמחקו: מדריך מקיף האם מחקתם בטעות הודעה חשובה בוואטסאפ? מתגעגעים לשיחה ישנה עם חבר או בן משפחה? אל דאגה! ייתכן שתוכלו לשחזר

קראו עוד »
דילוג לתוכן