משחקי מחשב אונליין

משחקי מחשב מקוונים הם סוג של בידור דיגיטלי שהיה פופולרי במשך עשרות שנים. המשחק הראשון, Spacewar!, פותח ב-1962.

בעבר, משחקים מקוונים היו מוגבלים למשחקים מבוססי טקסט או כאלו עם גרפיקה המורכבת מצורות וצבעים פשוטים. עם זאת, עם הופעת הקישוריות לאינטרנט וספקי שירותי אינטרנט בפס רחב, המשחקים המקוונים הפכו פופולריים יותר ויותר.

ישנם סוגים רבים ושונים של משחקים מקוונים, כולל משחקי תפקידים מקוונים מרובי משתתפים (MMORPG) כגון World of Warcraft, יריות מגוף ראשון (FPS) כגון Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), אסטרטגיה בזמן אמת (RTS) ) כגון StarCraft II, או זירת קרב מקוונת מרובה משתתפים (MOBA) כגון League of Legends.

בעשור האחרון, משחקי מחשב מקוונים היו נושא למחקר. המחקרים גילו שמשחקים אלה לא רק משעשעים, אלא גם מציעים הזדמנות ללמידה.

השימוש במשחקי מחשב מקוונים גדל בשנים האחרונות. ישנן סיבות רבות מאחורי מגמה זו. כמה חוקרים טענו שהעלייה נובעת מהעובדה שכיום לאנשים קשה יותר לקיים אינטראקציה זה עם זה באופן אישי ולכן הם פונים למשחקים מקוונים כדרך להתרועע וליצור חברים.

משחקי מחשב לבנות

משחקי מחשב לבנות הם דרך מצוינת להתחבר לעולם משחקי הווידאו ולחקור את הז'אנרים השונים שהם יכולים לבחור מהם.

חלק ממשחקי המחשב הטובים ביותר לילדות הם אלו המציעים מגוון רחב של פעילויות. לדוגמה, אם היא עוסקת באומנויות ואומנות, היא יכולה ליצור דמות משחק משלה עם משחק כמו Minecraft. אם היא עוסקת יותר בספורט, אז יש משחקים כמו Mario Tennis Aces שבהם היא יכולה לשחק בתור אחת הדמויות האהובות עליה מהזיכיון של Super Mario.

בעבר, משחקי וידאו נחשבו לתחום הנשלט על ידי גברים. אבל עכשיו, יותר ויותר בנות נכנסות למשחק.

הפער בין המינים במשחקי וידאו הולך ומצטמצם באופן דרמטי ככל שיותר ויותר בנות משתלבות במשחקים. הסטריאוטיפ שמשחקי וידאו מיועדים לבנים בלבד הולך ונעלם באותה מהירות שהוא הופיע.

בזמנו, היה פער מגדרי בעולם המשחקים. משחקים נוצרו עבור גברים ונשים לא הורשו לשחק בהם. כיום, קשה למצוא משחק שאין בו גיבורות נשיות או תוכן שפונה לשני המינים.

משחקי מחשב לבנות הם שוק מתפתח. השוק עדיין בחיתוליו ויש הרבה אתגרים שצריך לפתור לפני שיוכל לצמוח, אבל עם מידה נכונה של חדשנות, משחקי מחשב יכולים להפוך לחלק משמעותי מתעשיית הבידור.

משחקי מחשב לבנות בגיל 12

משחקי מחשב לילדות בגיל 12 אינם פופולריים כפי שהיו בעבר. כשהייתי ילד, משחקי מחשב לא היו ספציפיים למין. למעשה, היו יותר משחקי מחשב לבנות מאשר לבנים. כיום, יש הבדל עצום בין מספר משחקי הווידאו שמיועדים לבנות לבין אלו המיועדים לבנים.

הסיבה הראשונה היא הקמפיינים השיווקיים שמדגישים ש"מגניב" לשחק משחקי וידאו אם אתה בן ולא מגניב אם אתה בת. הסיבה השנייה היא שרוב דמויות משחקי הווידאו הן גברים ונקבות אינן יכולות להזדהות איתן בגלל חוסר הייצוג שלהן בחברה.

משחקי מחשב לבנות הם נושא פופולרי כרגע. ונראה שגיל 12 הוא נקודת המפנה.

תעשיית המשחקים משתנה במהירות כאשר יותר ויותר גיימרים נשים מתעניינים במשחקי וידאו. על פי מחקר, יש כיום יותר גיימרים נשים מאשר גיימרים גברים באמריקה ובאירופה. המחקר מצא גם שלנשים שמשחקות משחקי וידאו יש הערכה עצמית גבוהה יותר מאלה שלא משחקות משחקי וידאו.

בשנים האחרונות חלה עלייה במשחקי מחשב לילדות בגיל 12 הזמינים בפלטפורמות שונות כמו סמארטפונים, טאבלטים או קונסולות. ישנם גם כמה משחקים מבוססי דפדפן מקוונים שניתן לשחק בהם בחינם, המכוונים לשחקנים צעירים יותר ומציעים סביבה בטוחה ללא פרסומות או רכישות בתוך האפליקציה.

עובדה ידועה היא שבנות מעוניינות יותר במשחקי מחשב מאשר בנים. אבל, אין הרבה משחקי מחשב לבנות. כאן טמונה הבעיה.

אנחנו יודעים שבנות לא רק מעוניינות יותר לשחק במשחקי מחשב אלא גם טובות יותר בזה מאשר בנים בני אותו גיל.

משחקי מחשב לבנות בגיל 8

אנו חיים בעולם שבו יש חוסר גיוון וייצוג מוחלט. זה נכון במיוחד כשמדובר במדיה ובידור שלעתים קרובות נשלטת על ידי גברים. אבל למרבה המזל, דברים משתנים עם יותר נשים שמתערבות בתעשיות האלה.

משחקי המחשב הטובים ביותר עבור בנות הזמינים כיום נועדו להיות מהנים, קלים לשחק ומשעשעים.

משחקי בנות מאופיינים לרוב בגרפיקה מציאותית יותר וקווי עלילה מורכבים יותר ממשחקי בנים. שלא לדבר על יש להם גם חוש סטייל טוב יותר!

כמה ממשחקי המחשב הטובים ביותר לבנות כוללים: Life is Strange, Stardew Valley, The Sims 4 ומיינקראפט, יחד עם זאת משחקים כמו פיפא למחשב הפכו להיות משחקים מובילים מהם נהנים בנות בדיוק כמו בנים.

משחקי מחשב לילדים

משחקי מחשב הם דרך מצוינת לבדר את הילדים, אבל הם לא רק מעסיקים את הילדים, הם גם עוזרים להם לפתח את הכישורים והיכולות שלהם. ילדים יכולים ללמוד הרבה על ידי משחקי מחשב. הם יכולים ללמוד איך לעבוד כחלק מצוות, איך לפתור בעיות ואיך להיות יצירתיים.

משחקי מחשב הם כבר לא רק למבוגרים. לילדים בימינו יש גישה למגוון משחקים הנותנים מענה לתחומי העניין והכישורים שלהם.

משחקים לילדים יכולים להיות חינוכיים, אבל אפשר גם לעצב אותם כדי לעורר סקרנות ויצירתיות באמצעות חקר.

המשחקים יכולים לשמש ככלי ללמד ילדים על טכנולוגיה, מדעים, מתמטיקה או אפילו מיומנויות חברתיות.

על מנת לבחור את משחק המחשב הטוב ביותר עבור ילדכם, חשוב לקחת בחשבון את קבוצת הגיל שלו ואת סוג המשחק בו הוא נהנה לשחק.

משחקי מחשב אונליין

תוכן עניינים

שחזור הודעות וואטסאפ ללא גיבוי
שחזור הודעות וואטסאפ

שחזור הודעות וואטסאפ שנמחקו: מדריך מקיף האם מחקתם בטעות הודעה חשובה בוואטסאפ? מתגעגעים לשיחה ישנה עם חבר או בן משפחה? אל דאגה! ייתכן שתוכלו לשחזר

קראו עוד »
דילוג לתוכן