היתרונות של מחשב מקבוק

מקבוק הוא אחד הכלים המרכזיים המשמשים סטודנטים ואנשי מקצוע יצירתיים כאחד. אין ספק שהמחשבים הניידים של אפל שולטים היום באופן שבו משתמשים מצליחים להישאר פרודוקטיביים בכול מקום בו הם נמצאים.

אם אתם מחפשים מקבוק M2 לקנייה, חשוב לדעת שמכשיר זה כולל סוללה עם שבבי סיליקון יעילים להפליא, והרבה יותר מהירים מרוב השבבים של אינטל. למעשה, עם שבבM2  הסוללה של MacBook Air מחזיקה מעמד עד 18 שעות, והסוללה של MacBook Pro בגודל 13 אינץ׳ מחזיקה עד 20 שעות.

הנה כמה יתרונות נוספים של מחשבי MacBook בשנת 2022:

מחשב קל משקל בעיצוב נקי

היתרון העיקרי והגדול ביותר של מחשבי מקבוק הוא היותם ניידים וקלים מאוד, מה שהופך אותם לקלים לנשיאה. מחשבים אלה מגיעים בעיצוב מלוטש שנראה טוב יותר בהשוואה למחשבים ניידים מגושמים יותר. חוץ מזה, המקבוק דקיק מספיק כדי שניתן יהיה להכניס אותו לתרמיל, מבלי שיתפוס יותר מדי מקום.

אפל שמה דגש רב על המראה ועל העיצוב של המוצרים שלה. העיצובים של החברה מאופיינים במשיכה חזותית עזה. אפל היא החברה הראשונה שהחלה בטרנד העיצובי, כשהחלה להשתמש בגוף אלומיניום לעיצוב המערכת שלה. אין חולק על כך שלאפל יש את אחת החומרות הטובות ביותר בתחום.

מסך רחב

יתרון נוסף וחשוב של מקבוק הוא המסך הרחב. כאשר המחשב מאפשר מסך עם תצוגה גדולה יותר, אפשר להעלות עליו חלונות רבים ולעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר, על ידי צפייה בחלונות הפתוחים, וגישה קלה לשורת התפריטים מכול מקום על המסך. 

אפל אקו-סיסטם (Ecosystem)

אפל אקו-סיסטם היא אחת ממערכות האקוסיסטם הנהדרות שהיו אי פעם. אף חברה אחרת לא ניסתה לנקוט בדרך זו. המקבוק מאפשר לכם להמשיך ולעבוד גם במכשירים אחרים של אפל כמו:

  • Appel Watch
  • iPad
  • iPhone
  • Airpods
  • Apple TV
  • HomePod

לדוגמה, אתם יכולים להתחיל לעבוד על המקבוק שלכם, ואז לעבור מהמקום שבו הפסקתם במקבוק ולהמשיך לעבוד ב-iPhone או ב-iPad שלכם. זאת ועוד, אתם גם יכולים להעתיק טקסט במקבוק שלכם ואז, באמצעות Appel Universal Clipboard, להדביק אותו במכשיר אפל אחר שנמצא ברשותכם.

פרטיות

הפרטיות חיונית בכול המכשירים האלקטרוניים שלכם. במבוק, הפרטיות מושגת בדרכים רבות כמו, בעת השימוש:

  • בהורדת אפליקציות ב-App Store
  • במנוע החיפוש Safari
  • ב-Apple Pay
  • או בתקשורת

הפרטיות בתקשורת מתבטאת בכך שכל תקשורת במקבוק נשמרת באופן פרטי על ידי הצפנה מקצה לקצה, שמגינה על כל שיחות ה-iMessage וה-Face Time במכשיר שלכם. כמו כן, כל רכישה שנעשית במקבוק שלכם, תוך שימוש ב-Apple Pay, מפעילה קוד עסקה ייחודי שלא ניתן לשמור או לשתף בשום מכשיר אחר. בנוסף, כאשר אתם משתמשים ב-Safari, הסיסמה שלכם נשמרת בבטחה ומנוטרת בבטחה, כדי למנוע את האפשרות לשימוש חוזר.

תוכן עניינים

שחזור הודעות וואטסאפ ללא גיבוי
שחזור הודעות וואטסאפ

שחזור הודעות וואטסאפ שנמחקו: מדריך מקיף האם מחקתם בטעות הודעה חשובה בוואטסאפ? מתגעגעים לשיחה ישנה עם חבר או בן משפחה? אל דאגה! ייתכן שתוכלו לשחזר

קראו עוד »
דילוג לתוכן